Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:00:41+01:00
Matka:
Nieuczuciowa ( nie okazywala uczuc)
materialistka
nie interesowala sie corka
niecierpliwa

nauczycielka:
zimna
dokladna
wybuchowa
niecierpliwa

Ja to mialam na sprwadzianie charakterystyka Ewy jedwabińskiej :)
2010-01-21T18:03:00+01:00
Matka: nie rozumiała swego dziecka, nie miała dla swojej córki czasu, zabraniała jej spać z ukochaną zabawką Pieskiem.
Nauczycielka: ciągle przynosiła ankiety, była oziębła dla uczniów,
starała się, ale jej to nie wychodziło, szczególnie nie lubiła Janiny Krechowicz i Jacka Lelujki.