Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:50:30+01:00
300/0,75= 400 (butelek)
400 * 25% = 100
400 + 100 = 500 (ilość potrzebnych butelek)
300/500 = 0,6 (pojemność butelek)
0,75-0,6-0,15
Odp. Pojemność butelek należy zmniejszyć o 0,15l .

7 4 7
2010-01-21T20:17:20+01:00
100l*3=300l -ilośc wina

300l:0,75l=400 - liczba butelek

125%*400=5/4* 400=500

300l:x=500 /*x
300l=500x /:500
x=3/5l
x=0,6l - pojemność jednej butelki po zmniejszeniu

0,75l-0,6l=0,15 - o tyle trzeba zmniejszyć pojemność butelki
5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T20:35:26+01:00
3* 100l : 0,75 l =400
400+ 25% * 400=500

300l:500=0,6l
0,75l -0,6l=0,25l
0,15l /0,75l=20%
5 3 5