Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:10:49+01:00

Nie ten przyjaciel co w
pogodnej chwili swą
życzliwoscią życie ci umili.
Lecz ten co w klęsce,
samotnej godzinie sztandar
miłości nad głową rozwinie.



Gdy słońce zajdzie naszej
przyjaźni, zdradliwa fala
rozłączy nas, spójrz na
tego SMSa a on Ci powie,
że kiedyś miłość łączyła nas.



Przyjaciel to ktoś, kto
cię zna i kocha za to,
czym byłeś, i kim jesteś,
i który podziela twoje
nadzieje, co do tego, kim będziesz.



Są w życiu chwile, które
na zawsze w pamięci
zostają i choć czas
przemija one nie mijają
i są osoby, które raz
poznane bywają w życiu
niezapomniane.



Rzeczy zmieniają się wokół
nas, zmieniają się także
i ludzie, którzy zniżają
się do poziomu rzeczy,
ale nie zmieniają się
przyjaciele, co udowadnia,
że przyjaźń to coś boskiego
i nieśmiertelnego.



Prosze...! ;D
2 4 2
2010-01-21T18:10:53+01:00
Przyjaźń
Przyjaźń to radość, przyjaźń to błekit nieba. Kto ma przyjaciela temu już nic nie potrzeba. Przyjaciel - twoja ostoja, która zawsze twemu sercu radości doda. Przyjaźń jest jak mała perełka - wasz wielki skarb. Czasami nad przyjaźń nadejdą chmury. Wtedy trudno jest żyć i być. Na ogół za chwile jasność nadchodzi i znów jest cudownie i chce się żyć i być... i być...
3 3 3
2010-01-21T18:12:12+01:00
Jestem sama.
Nie ma nikogo.
Nikt nie wysłucha mnie.
Nie doradzi.
Nie przytuli.
Odeszłaś gdzieś daleko.
Zostawiłaś mnie.
Znalazłaś sobie innego.
O mnie zapomniałaś.
Dziś są Twoje urodziny.
Ja pamiętałam.
Ty o moich nie.
Nie ma już dla nas szansy.
Masz inne życie niż to,, które było kiedyś.
W tym życiu nie ma już miejsca na przyjaźn, na pomoc, na łzy.
Nie ma już miejsca na mnie.
A kiedyś było go tak dużo.
Nagle urwało się wszystko.
Bez słowa wyjaśnienia.
Zapomniałaś, kim dla siebie byłyśmy.
Zapomniałaś, co mówiłyśmy.
A ja wszystko pamiętam.
I...
Już nie wierze w Nas.
3 4 3