Dostałem bardzo ciekawe zadanie od mojego katechety, ale nie do końca umiem na nie odpowiedzieć.

1. Czy hodowanie i spożywanie na różne sposoby konopi indyjskich [marihuany] jest zabraniane przez wiarę chrześcijańską, czy też przez nią tolerowane?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:06:28+01:00
Wydaje mi się ze jest zabraniane przez wiarę chrześcijańską jeżeli jest się od niej uzależnionym, no bo wtedy nie mysli się o Bogu i ma się maryśke za najważnniejsze coś, a jak ktoś wierzy w Boga i czci go itd, ale hoduje i spożywa w "ważnych", dla siebie uzasadnionych celach no to chyba jest to tolerowane ;> ale nie wiem;p
2010-01-21T18:51:15+01:00
Jest zabornione przez religię, ale przede wszysatkim jest zabronione przez prawo.