Dooświadczenie : Obserwujemy skutki cisnienia atmosferycznego
Konieczne przedmioty: szklanka , woda , kartka papieru.
Kolejne czynności:

Szklankę napełnij wodą po brzegi
Przykryj jąkartka papieru
Połóż dłoń na kartce i odwróć szklankę do góry dnem
Usuń dłoń
Opisz wynik obserwacji i wyjaśnij go

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:05:50+01:00
Jesli odwrócisz szkłanke do góry dnem to to powietrze zassie sie i kartka wtedy nie zleci poniewaz w srodku bedzie cisnienie i te pecherzyki powietrza pójda do góry i tak to sie dzieje
1 5 1
2010-01-21T21:07:33+01:00
Jesli odwrócisz szkłanke do góry dnem to to powietrze zassie sie i kartka wtedy nie zleci poniewaz w srodku bedzie cisnienie i te pecherzyki powietrza pójda do góry
1 1 1
2010-01-21T23:23:39+01:00
Jesli odwrócisz szkłanke do góry dnem to to powietrze zassie sie i kartka wtedy nie zleci poniewaz w srodku bedzie cisnienie i te pecherzyki powietrza pójda do góry i tak to sie dzieje
1 1 1