Odpowiedzi

2010-01-21T18:11:36+01:00
Tym rozwiazaniem jest zniesienie potrzeby posiadania paszportu przy prekraczaniu granic .miedzy krajami uni mozna przekraczac granice majac przy sobie tylko dowod osobisty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:13:50+01:00
*Już 22 kraje UE zlikwidowały wszelkie kontrole na dzielących je granicach. Było to możliwe dzięki tzw. Układowi z Schengen
*Numerem alarmowym na terenie całej Europy jest 112.
*Każdemu, jako obywatelowi Unii, przysługuje w razie nagłych wypadków opieka zdrowotna − darmowa lub po przystępnych cenach.
*Każdy obywatel Unii może bez przeszkód kupować we wszystkich krajach UE.
*Euro jest już w obiegu w szesnastu spośród państw Unii.
*Nowy europejski paszport dla zwierząt domowych znacznie upraszcza podróże w towarzystwie czworonogów.