-Jeżeli długość krawędzi sześcianu wynosi 5 cm to ile wynosi pole powierzchni sześcianu
-Jeżeli długość krawędzi sześcianu wynosi 3 dm to ile wynosi pole powierzchni sześcianu
-Jeżeli długość krawędzi sześcianu wynosi 2.5 m to ile wynosi pole powierzchni sześcianu

-Jeżeli pole powierzchni sześcianu wynosi 600 cm² to ile wynosi długość krawędzi sześcianu
Jeżeli pole powierzchni sześcianu wynosi 96 dm² to ile wynosi długość krawędzi sześcianu
-Jeżeli pole powierzchni sześcianu wynosi 2400 mm² to ile wynosi długość krawędzi sześcianu
??

2

Odpowiedzi

2010-01-21T18:24:26+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:25:36+01:00
1.
P=(5x5)x6
p=25x6
p=150cm²
2.
p=(3x3)x6
P=9x6
P=54cm²
3.
P=(2,5x2,5)x6
P=6,25x6
P=37,5m²
4.P=600cm²
600:6=100
√100=10cm
4.
P=96dm²
96:6=16
√16=4dm
5.P=2400mm²
2400:6=400
√400=20mm
1 5 1