Odpowiedzi

2010-01-21T18:14:52+01:00
... dnia 21.01.2010r.

Droga ( Aniu?)
Przepraszam Cię za moje zachowanie, nie powinnam była Cię obgadywać z (Basią). Wiem, że to co zrobiłam jest niewybaczalne, ale chcę, żebyś wiedziała, że żałuję swojego zachowania. Mam nadzieję że wybaczysz mi moje postępowanie.
XXX

PS: Odezwij się do mnie
21 3 21
2010-01-21T18:16:40+01:00
Droga .......!

Piszę do ciebie, ponieważ chciałam cię przeprosić z całego serca za ten wypadek. Jest mi strasznie głupio. Ten wypadek to było przypadkowo. Inaczej zrozumiałam to co mi powiedziałaś, nie mówiłas mi też że mam siedziec cicho. Bardzo cię za to przepraszam i myślę, że mi wybaczysz.

Pozdrawiam
.............
39 4 39
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:16:53+01:00
Droga Koleżanko!
W tym liście chciałabym Cię serdecznie przeprosić za wyrządzoną ci krzywdę. Nie powinnam tego robić. Tak strasznie mnie poniosło.
Po co prosiłam twoją najgorszą kumpelkę do pomocy. Wyrządziłam ci piekło, ale obiecuje Ci, że już się nigdy to nie powtórzy.
Daj mi ostatnią szanse proszę.
P.S.: Pamiętasz nasz wypad na basen??;)
27 4 27