Napisz gdzie byś chciała jechać i uzasadnij to:

Chciałamym jechać do Francji ponieważ...

Bardzo prosze żebyście napisali jak się da najwięcej oczywiście nie musi być taki początek jaki ja mam ale może być i jak najszybciej jeśli można z góry WWWIIIEEELLLKKKIIIEEE DDDZZZIIIĘĘĘKKKIII

3

Odpowiedzi

2010-01-21T18:20:03+01:00
Chciałabym pojechać do Francji, ponieważ jest tam wiele miejsc wartych zwiedzenia. Jest to ciekawy kraj i na pewno bym się tam nie nudziła. Chciałabym również poznać historię Francji co byłoby możliwe gdybym tam pojechała.
8 3 8
2010-01-21T18:21:22+01:00
Bo: jest tam stolica mody - Paryż, Disneyland, Łuk Triumfalny, Katedra, pyszne rogale, dużo zabytków, środek świata,chciałabym zobaczyć paryski pokaz mody.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:28:22+01:00
Heej. :) Postaram się pomóc. Oto moja propozycja:
Chciałabym pojechać do Francji, ponieważ bardzo interesuje mnie to miasto. Moim marzeniem jest zwiedzić Paryż. Marzę o wejściu na samą górę wieży Eiffela i patrzenia z takiej wysokości na wszystko co jest na dole. Dużo czytałam na temat stolicy Francji i chciałabym zobaczyć na własne oczy to miasto.
Intrygują mnie potrawy jedzone przez Francuzów. Wiele razy zastanawiałam się jak smakują żabie udka.
Francja to państwo o pięknym krajobrazie. Chciałabym zwiedzić wapienne góry Jura, w których występują liczne jaskinie.
Myślę, że jeśli będę miała okazję odwiedzić Francję to na pewno z niej skorzystam!
14 4 14