Odpowiedzi

2010-01-21T18:16:23+01:00
Ja bym osobiście był hobbitem.Są oni może i mali ale potrafia przechytrzyć prawie każdego i są nawet dobrzy w walce siecznej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:19:40+01:00
Wybralbym Elfy;P
Krasnoludzie sa za mali.
Hobbici rowniez.
Ludzie.... w temacie pisze ze gdybym nie byl no to hehe pozatym wystarczy popatrzec jak zachowuja sie ludzie ;P
do tego elfy maja genialny wyglad cudne szpiszaste uszy
mistrzowsko strzelaja z luku i sa nienajgorsi w walce wręcz
do tego jeszcze dochodzi sprawność i odwaga.
stanowczo ELFY:P