Odpowiedzi

2010-01-21T18:20:55+01:00
Wodnych
zewnętrzne
wewnętrzne
wodzie
40 3 40
2010-01-21T18:22:19+01:00
Płazy należą do zwierząt zmiennocieplnych. Zapłodnienie może być zewnetrzne lub wewnętrzne i zachodzi we wnętrzu matki lub w wodzie.

Chyba tak dobrze..;)
PS: Są płazy, które nie umieją pływać np. salamandra plamista, więc jedyne co pasuje to zmiennocieplne
33 3 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:23:43+01:00
Płazy należą do zwierząt wodno-lądowych .Zapłodnienie może być zewnętrzne lub wewnętrzne i zachodzi w wodzie.
71 4 71