Pomóżciee !!!
Zad. z Religiii. x dd. naa jutro !!!!

Ułoże wiersz pt. ''Wiara''
(z rozsypanych słówek : )

Wiara
ufna codzienna modlenie się słuchanie szukanie
komunie św. pismo sw. sakramenty masza św.
poznawanie pomaganie uczenie wytrwała mocna
Bóg.

Naprawde prosze szybko ^^ !
z gory Thx ; dd.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T18:25:52+01:00
Pomaganie, uczenie się to wytrwała moc,
Którą Bogu zawdzięczamy.
Boga słuchamy,
Czytając pismo Święte,
Duże, rozległe nie pojęte.
Komunie świętą przyjmujemy,
Czasem szukamy Boga na świecie.


to moja mieszanka + slowa wymienione x d
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:26:18+01:00
Wiara..

Codzienna wiara, modlenie się, wytrwanie
NIe jest zbyt trudne, jak samo słuchanie.
Komunię świętą często przyjmuję,
Bóg mi pomaga wytrwać, jest Królem.
Pismo świętę czytam bardzo często
uświadamiam siebie, to me jestestwo.

hehe nie mam weny;d
1 1 1
2010-01-21T21:56:50+01:00
Wiara to uczenie się wytrwałości, uczestnictwo we mszy św które pozwala nam słuchać pisma św, przez które Bóg kieruje do nas moc. Przez komunie i sakramenty św Bóg wzmacnia naszą ufność. Dzięki codziennej modlitwie nie musimy szukać Boga, jest On coaz bliżej nas. Dzięki Niemu możemy pomagać innym a nie szukać pomocy.