Odpowiedzi

2010-01-21T18:27:57+01:00
Wódz to osoba dowodząca. powinna być sprawiedliwa i rozsądna. dowódzca,
2010-01-21T18:28:23+01:00
Wódz - ktoś kto ma władze nad czymś.
Powinien być: prawdomówny, uczciwy, dobry, itp.
Przywódca, car, król, prezydent, dowódca.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:29:16+01:00
Wódz - dowódca, przywódca, zwierzchnik,władca,król.

Wódz - to osoba dowodząca lub kierująca ludźmi ( swoimi podwładnymi).Podejmuje różne decyzje których nikt nie może podważać.