Odpowiedzi

2010-01-21T18:37:40+01:00
Ostatnio miałam straszny sen. Śniło mi się że chodzimy do szkoły na statku. Wszystko było w porządku, ale ciągle powtarzał mi się jeden i ten sam dzień. Nie wiem co to może oznaczać i wole nie wiedzieć. To było coś okropnego. Była tam cała nasza klasa. Na końcu mojego snu trafiła w nas wielka fala i rozbiliśmy się o skałe.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T18:38:21+01:00
1. Zdecydowanie x D
----------------------------------------------------------------------------------------------

Mój sen zaczął się tak... Byłam na mieście. Nagle runął wielki śnieg z nieba. Uciekłam do pobliskiego centrum handlowego w moim rodzinnym mieście, gdzie mieszkam. Poszłam na zakupy. Chodziłam godzinami. W Centrum Handlowym ' Alfa ' był basen. Postanowiłam tam zajść i wypróbować nowy kostium. [ xD] Widziałam na nim panią Pietrzyk, czyli moją wychowawczynię. Pogadałam z nią chwilę i postanowiłam iść na saunę. Przed wejściem na saunę, stał ochroniarz. Okazało się, że to była moja przyjaciółka Ewa, w męskim ochroniarskim garniturze, z bronią, pałką, krótkofalówkę. Zaczęłam się śmiać. Gdy wyszłam z sauny, nagle dach zaczął się wginać. Przestraszyłam się ogromnie. Ludzie zaczęli się ewakuować. Patrzyłam na moją wychowawczynię, lecz ta nic nie widziała i słyszała. Do basenu zaczął wlatywać śnieg. Pół basenu było zasypane. Byłam już przy wyjściu. Nagle na moją wychowawczynię spadła tona śniegu. Zasypało ją. Zaczęłam płakać i udałam się na dwór, uciekając. Obudziłam się przerażona. W szkole zobaczyłam wychowawczynię i odetchnęłam z ulgą.
1 5 1