Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:46:46+01:00
M. dwadzieścia troje drzwi
d. dwudziestu trzech drzwi
c. dwudziestu trzem drzwiom
b. dwadzieścia trzy drzwi
n. dwudziestoma trzema drzwiami
msc. dwudziestu trzech drzwiach
w. dwadzieścia trzy drzwi

m. cztery szczenięta
d. czterech szczeniaków
c. czterem szczeniakom
b. cztery szczeniaki
n. czterema szczeniakami
msc. czterech szczeniakach
w. czteru szczeniaki

m. siedem ptaków
d. siedmiu ptaków
c. siedmiu ptakom
b. siedem ptaków
n. siedmioma ptakami
msc. siedmiu ptakach
w. siedem ptaków

m. trzydzieści cztery absolwentki
d. trzydziestu czterech absolwentek
c. trzydziestu czterem absolwentkom
b. trzydzieści cztery absolwentki
n. trzydziestoma czterema absolwentkami
msc. trzydziestu czterech absolwentkach
w. trzydzieści cztery absolwentki

m.cztery osoby
d. czterech osób
c. czterem osobom
b. cztery osoby
n. czterema osobami
msc. czterech osobach
w. cztery osoby
3 2 3
2010-01-21T18:48:16+01:00
Cztery osoby:
M: cztery osoby
D: czterech osób
C: czterem osobom
B: cztery osoby
N: z czterema osobami
M: o czterech osobach
W: cztery osoby

trzydzieści cztery absolwentek:
M: trzydzieści czt
ery absolwentki
D: trzydziestu czterech absolwentek
C: trzydziestoma czterema absolwentkami
B: trzydzieści cztery absolwentki
N: z trzydziestoma czterema absolwentkami
M: o trzydziestu czterech absolwentkach

siedem ptaków
M: siedem ptaków
D: siedmiu ptaków
C: siedmiu ptakom
B: siedem ptaków
N: z siedmioma ptakami
M: o siedmiu ptakach
N: siedem ptaków

czworo szczeniąt:
M: czworo szczeniąt
D: czworga szczeniąt
C: czworga szczeniętom
B: czworo szczeniąt
N: z czworga szczeniętami
M: o czworga szczeniętach
W: czworo szczeniąt
3 5 3