Odpowiedzi

2010-01-21T18:38:41+01:00
10 * 10 podzielić na 2. = 100 : 2 = 50
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:41:59+01:00
Dzilimy kwadrat na 4 trójkąty prostokatne (przekątnymi)

bierzemy jeden o boku 5 i 5

szukana jest przeciw prostokątna tego trójkąta

c²=a²+b²

c²=25 + 25
c²=50

c to jeden bok kwadratu a pole będzie c² czyli będzie równe 50.
2010-01-21T18:50:59+01:00
A2+b2=100 2= kwadrat
ale a=b
wiec a2+b2=100 czyli jest 2a do kwadratu =100
czyli a2=50
ale pole wynosi a2 wiec pole równe jest 50