Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:44:43+01:00
Wodorotlenek sodu jest higroskopijny, a zjawisko higroskopijności oznacza, że dana substancja wchłania wodę z otoczenia, w którym się znajduje. Wodorotlenek sodu wchłonął wodę i dlatego po pewnym czasie zaczął się rozpływać.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T18:48:16+01:00
* Higroskopijność - zdolność pochłaniana wilgoci przez pewne substancje

Wodorotlenek sodu jest higroskopijny i rozpuszcza się w wodzie pochłoniętej z powietrza.
1 5 1