Odpowiedzi

2009-09-30T20:23:02+02:00
1. generalizacja
2.siatka
3.przeglądowa
Kartografia -nauka o mapach, metodach ich sporządzania i wykorzystania.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T20:23:32+02:00
1.generalizacja
2.siatka
3.topograficzna

nauka o mapach, metodach ich sporządzania i wykorzystania.

To nauka o przedstawianiu za pomocą specjalnych modeli obrazowo - znakowych przedstawień kartograficznych.
1 5 1