Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:44:50+01:00
Legiony Polskie we Włoszech – polskie formacje wojskowe, tworzone na terenie Polski oraz zagranicą, których celem była walka o niepodległość walczące u boku wojsk francuskich i włoskich w latach 1797 – 1807, utworzone z inicjatywy Jana Henryka Dąbrowskiego przez Francuzów w płn. Włoszech.

1 5 1
2010-01-21T18:45:06+01:00
Napisał je Józef Piłsudski.Zostały utworzone we Włoszech
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T18:46:01+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Legiony_Polskie_1914-1918

stąd weź tu jest dużo wiadomości