Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T18:46:58+01:00
"Gdy cię nie widzę, nie wzdycham, nie płaczę,
Nie tracę zmysłów, kiedy cię zobaczę;
Jednakże gdy cię długo nie oglądam,
Czegoś mi braknie, kogoś widzieć żądam..." - np. Mickiewicza to jest x d
----------------------------------
Kocham Cię, lecz ty tego nie doceniasz,
Staram się ci zainponować,
Lecz ciężka to sprawa,
Wcale nie łatwa zabawa.
Szanuję się duszą,
Sercem, Mózgiem i jeszcze raz duszą.
Jesteś wszystkim co mam,
I w zamian ci wszystko oddam.
7 3 7
2010-01-21T18:52:30+01:00
Co ja chciałam?
Chciałam Ci tylko powiedzieć,że jesteś moim wschodem i zachodem slonca,switem niosacym nadzieje na lepsze zycie,swiatlem ktore plonie w mojej duszy,rosnacym pieknem,moja muzyka,ktora rozladowuje,natchnieniem we wszystkim co robie,tym o czym opowiadam,mysle,marze,snie,pisze i spiewam
Czuje do Ciebie to co zwa
MIŁOŚCIĄ
6 3 6