Odpowiedzi

2010-01-21T18:49:42+01:00
Jest to rodzaj połączenia wielu gatunków literackich tragizm i komizm, fantastyka i realizm, piękno i brzydota. może nie połączenie ale jednoczesne występowanie w danym utworze
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:49:42+01:00
Groteska, jako zjawisko estetyczne, dotyczące wszystkich rodzajów sztuki oraz literatury: fantastyka posługująca się formami niezwykłymi i nierzadko niepokojącymi, wyolbrzymionymi, brzydkimi i karykaturalnymi.

4 4 4
2010-01-21T18:51:14+01:00
GROTESKA - TO DEFORMOWANE, ODKSZTAŁCONE I ABSURDALNE PRZEDSTAWIENIE RZECZYWISTOŚCI.

Pozdrawiam,
Buzzy ;-)
2 4 2