Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T18:52:27+01:00
Moją ulubioną porą roku jest lato. Jest to moja ulubiona pora roku, ponieważ wtedy jest ciepło, można odpocząć od szkoły. Latem nie trzeba nosić tornistra, grubych kurtek, szalików. Jest ciepło, można chodzić na plażę, bawić się.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:53:38+01:00
Moją ulubioną porą roku jest lato.Jest wtedy bardzo ciepło.Można się opalać w słońcu.Lubie lato bo wtedy zaczynają się wakacje.Można jeździć nad wodę lub do lasu.W lecie dojrzewaja owoce.Moje ulubione to truskawi.Wieczorami z przyjaciółmi palimy ognisko.Pod koniec wakacji wyjeżdzamy nad morze aby poływać.Pogoda na wakacjach jest przewaznie ładna.Czasami pada deszcz.Gdy jest brzydka pogoda to czytam książki.Lubie wygrzewać się w słońcu.Wszystko jest kolorowe i malownicze.Lato to najpiękniejsza pora roku.
20 3 20
2010-01-21T18:59:54+01:00
Moja najulubieńsza pora roku jest lato.W świecie roślin jest to okres dojrzewania nasion i owoców, a w świecie zwierząt jest to okres wydawania na świat nowego pokolenia i przygotowania go do samodzielnego życia.Latem ludzie chodzą z wesołymi minkami i z dobrym humorem.U wszystkich panuje letnia atmosfera.Dookoła jest zielono i kolorowo.Moim zdaniem lato jest z samych najpiękniejszych porów roku.
10 2 10