Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:00:58+01:00
1. Gdy śnieg topnieje nawilża pole po czym ziemia staje się bardziej pulchna.
2.Mgła tworzy się gdy zawieszone w powietrzu krople wody dolną podstawą dotykają ziemi.
3.Rosa powstaje podczas deszczu kiedy krople wody spadają na trawy itd.
4.Szron powstaje gdy rosa zamarza.
1 5 1
2010-01-21T19:03:13+01:00
Śnieg na polach ma role podlewania. gdy topnieje to uwadnia pola co sprzyja wzrostowi zbóż.mgła tworzy się najczęściej po burzy bo powietrze jest wtedy świeże i ciepłe. rosa zaś tworzy się po deszczowym dniu lub nocy rosa zaś powstaje w warunkach bezdeszczowej pogody, szczególnie gdy jest ona także bezwietrzna, gdy następuje intensywne wypromieniowanie ciepła z powierzchni ziemi. szron pojawia się wtedy gdy powietrze jest chłodne i wilgotne, wtedy ono osiada na ziemi w postaci lekkiego lodu.
1 5 1