Odpowiedzi

2010-01-21T19:00:08+01:00
Przesada to wyolbrzymienie problemu, hiperbolizacja, nienaturalność wynikająca np z paniki

obojętność to brak zainteresowania czymś, brak czułości, uwagi, zrozumienia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:00:08+01:00
Przesada - przejaskarawione przedstawienie , naświetlenie czegoś także przebranie miary w czymś
obojętność -pozostawanie obojętnym , nieczułym w stosunku do kogos lub czegos, brak zainteresowania kims lub czyms.

pisalam ze słownika xdd ; P