Odpowiedzi

2010-01-21T18:59:15+01:00
"Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej."
"Gość w dom, Bóg w dom."
"Wolnoć Tomku w swoim domku."
31 3 31
2010-01-21T19:00:45+01:00
Gość w dom, Bóg w dom.
Dom bez kobiety, jest jak karczma bez wódki.
Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej.
Wolność Tomku w swoim domku.
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:02:55+01:00
1. Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej.
2. Dom bez gospodarza jest jak kobieta bez męża.
3. Gość w dom- Bóg w dom.
4. Nie mów nigdy nikomu, co się dzieje w domu.
5. Wolność Tomku w swoim domku.
6. Tam gdzie dom tam rodzina.
7. Tym chata bogata co ukradnie tata.
8. Dobra gospodyni dom wesołym czyni.
9. Bez rodziny, ni domu niepotrzebnyś nikomu.

Podałam więcej, abyś mógł/ mogła sobie wyprać te, które ci pasują xD
Mam nadzieję, że pomogłam;)
58 3 58