Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:02:40+01:00
OLIWKA SYMBOLIZUJE:
nagroda, pokój, pojednanie, płodność, bogactwo, dobrobyt, szczęście, piękno, uroda, miłość, radość, prawda.

"Jako oliwka mała" -- nieduża, drobna,

Pozdrawiam,
Buzzy ;-)
3 3 3
2010-01-21T19:54:09+01:00
Oliwka symbolizuje prawdę, nagrodę, radość, pokój, miłość, pojednanie, urodę, płodność, piękno, bogactwo, szczęście oraz dobrobyt.
2 3 2