Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T20:34:51+02:00
Afryka : Morze Śródziemne, Ocean Atlantycki, Ocean Indyjski Morze Czerwone

Ameryka Połnocna : Morze Beauforta, Morze Baffina, Morze Granlandzkie, Ocean Atlantycki, Ocean Spokojny, Morze Sargasowe, Morze Karaibskie, Morze Beringa

Ameryka Południowa: Morze Karaibskie, Ocean Spokojny, Ocean Atlantycki,

Austarlia: Morze Koralowe, Ocean Spokojny, Morze Tasmana, Ocean Indyjski

1 5 1
2009-09-30T20:36:17+02:00
Amerki- pacyfik i atlantyk
Afrkę- atlantyk i indyjski
Australie- indyjski ipacyfik
Azję- pacyfik, indyjski i arktyczny
europę- arktczny i atlantyk
antarktydę- pacyfik, atlantyk i indyjski
2 5 2
2009-09-30T20:51:17+02:00
Australia jest oblewana przez Oceany: Indyjski i Spokojny.
Europa jest oblewana przez Morze Arktyczne, Atlantyk i Morze Śródziemne.
Afryka jest oblewana przez Ocean Atlantycki, Ocean Indyjski i Morze Czerwone.
Ameryka jest oblewana przez dwa Oceany: Spokojny i Atlantycki.
Azja jest oblewana przez Ocean Spokojny, Ocean Indyjski i mnóstwo mórz.
Tak zwany mały kontynent - Antarktyda jest oblewana przez 3 Oceany: Spokojny, Atlantycki i Indyjski.

jessy101
2 5 2