Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T18:59:05+01:00
1918 - 1795 = 123
Niewola trwała 123 lata.
2010-01-21T19:01:57+01:00
1795+123=1918
Polska utraciła Niepodległość w 1795 (III rozbiór Polski)
a odzyskała po 123 latach w roku 1918 ( koniec I wojny Światowej)
3 2 3
2010-01-21T22:23:17+01:00
Niewola Polaków czyli utrata niepodległości trwała 123 lata. Polska odzyskała niepodległość z chwilą zakończenia pierwszej wojny światowej to jest 11 listopada 1918 roku.
3 3 3