Odpowiedzi

2010-01-21T19:03:03+01:00
5*45min=225min
225min+15min+4*10min=280min+280/60h=4 i 2/3h
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:03:15+01:00
5 lekcji czyli były 4 przerwy

5*45minut + 15minut + 3*10 minut = 225 + 15 +30 =270 minut = 4 godziny 30minut
5 4 5
2010-01-21T19:05:02+01:00
45 razy 5= 225
225+15 +3 razy 10 = 4.5


SĄ 4 PRZERWY PIERWSZA MIĘDZY LEKCJĄ 1 A 2 DRUGA PRZERWA MIĘDZY LEKCJĄ 2 A 3 TRZECIA MIEDZY 3A4 A CZWARTA MIĘDZY LEKCJĄ 4 A 5 W TYM JEST JEDNA 15 MNIUTOWA A TRZY SĄ RAZY 10 MINUT ;-)
8 4 8