Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:03:39+01:00
Słońce zaświeciło wśród chmur
Chłopcy pobiegli do szkoły
Niemowlęta płaczą głośno
Baletnice tańczyły pięknie
Przyjaciel pomoże w każdej sytuacji
słuchaj zadanie jest świetne dziękuje
2010-01-21T19:05:59+01:00
Słońce zaświeciło nad ranem.
Chłopcy pobiegli na boisko.
Niemowlęta płaczą głośno.
Baletnice tańczyły delikatnie.
Przyjaciel pomoże w potrzebie.
7 4 7