Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:06:37+01:00
A=3,6cm
b=5cm
c=8cm

v=abc=3,6×5×8=144cm²
pole=2×ab+2ac+2bc
pole=2×3,6×5+2×3,6×8+2×5×8
pole=36+57,6+80=173,6cm²
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T19:08:30+01:00
V=3,6 × 5 × 8
V= 144cm²

Pp= 3,6×5×2=36- pole dwóch podstaw
Pb=3,6×8×2 + 5×8×2= 137,6

Pc= 317,6cm²
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T19:09:20+01:00
V= a*b*c
V= 36mm*50mm*80mm=144000mm³=144cm³

Pc= 2ab+2ac+2bc
Pc= 2*(36*50)+2*(36*80)+2*(50*80)=
=3600mm+5760mm+8000mm=17360mm²=173,6cm²