Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T19:05:05+01:00
Tak, poniewaz bd to trojkaty przystawajace, !!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:08:38+01:00
W trókącie równoramiennym kąty przy podstawie mają takie same miary. Trójkąty są do siebie podobne, jeżeli ich odpoiadające sobie kąty mają takie same miary. Tak więc, jeżeli w trójkącie równoramiennym kąt między ramionami ma taką samą miarę jak w innym trójkącie równoramiennym, to trójkąty te są do siebie podobne.
1 5 1