Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:12:41+01:00
,,Chciwego nie nasycisz''-jeżeli ktoś kocha np. pieniądze i je zdobędzie,ma ich juz wystarczająco dużo a jeszce ich chce i chce.Nigdy nie ma ich dość tylko chce więcej.Przykładem jest np. Sknerus z opowieści wigilijnej.Nienawidził świąt za to kochał pieniądze wprost je ubóstwiał.Nie mógł bez nich żyć.Dlatego sentencja ,,Chciwego nie nasycisz'' wskazuje na to ze chocby ktos mial wszystko czego tylko zapragnie to zawsze mu będzie mało.
5 5 5
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T19:15:53+01:00
Sentencja ma na celu uświadomienie naszych dobrych chęci dla drugiej osoby ,która chce wszystko ale nic nie robi w tym kierunku .
przedstawie przykład :
pewna osoba która słabiej się uczy a , kolejni mu doradzają zeby zaczął sie uczyć a on postanowił sie uczyć ale mimo chęci nie moze sie nauczyć bo jest trudny temat i nie moze bo nie jest z tego przedmitu utaletowany :)
3 2 3
2010-01-21T19:16:21+01:00
Mam 3 jabłka i trzech kolegów dla każdego po jabłku w tym jeden chciwy a on zawsze chce więcej i najlepiej wszystkie trzy jabłka dla siebie by wziął .
1 3 1