Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:12:00+01:00
1. zalezy od cisnienia, gdyz tylko to jest zmienne
2. rowniez zalezy od cisnienia
3. w ten sposob zwiekszamy tarcie pomiedzy butem a lodem z piaskiem czyli jest mniej slisko
2 3 2
2010-01-21T19:15:32+01:00
1 od gęstości i objętości, ciśnienia atmosferycznego
2 wilgotności
3 Zapobiegnie to ślizganiu się podczas chodzenia. Można też posypać solą ale jest to szkodliwe dla środowiska ;)
2 5 2