Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:15:56+01:00
Zapach kwiatów :róży, bzu
zapach różnych smakołyków dobiegający z kuchni;
zapach perfum mamy, taty i siostry
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T19:16:07+01:00
-zapachy świąteczne z kuchni,
-zapach mamy i babci ciast,
-zapach tety pianki do golonie,
-zapachperfum mamy i taty,
-zapach starości babci i dziadka,
-zapach psa.
1 1 1
2010-01-21T19:16:18+01:00
Z domem kojarzą mi się takie zapachy jak:
* zapach ciepłego ciasta
* zapach pieczonego kurczaka
* zapach perfum moich bliskich
* zapach kwieatów
1 1 1