1. Ramię trójkąra równoramiennego ma 15 cm. Jaką długość może mieć podstawa tego trójkąta?

2. Podstawa trójkąta równoramiennego jest równa 3 cm. Jaką długość mogą mieć ramiona tego trójkąta?


proszę o obliczenia :)

3

Odpowiedzi

2010-01-22T15:13:21+01:00
1.15+15=30
podstawa mniejsza od 30 czyli np 20
2,3cm.podstawa i musi byc suma ramion większa od podstawy czyli np. 6cm i 6cm


LICZE NA NAJ:)
2010-01-22T16:31:50+01:00
1 ) może mieć 15 cm , lub inną .

2 ) mogą mieć :
bok może mieć 3 cm , lub wszystkie boki tą samą długość
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T17:00:24+01:00
1)Podstawa tego trójkąta musi być krótsza od 30 cm.
2)Ramiona trójkąta muszą być dłuższe od 1,5cm.