Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T19:24:38+01:00
Piętaszek był najlepszym przyjacielem Robinsona. Był on Karaibem.
Mieszkał razem z Cruzoe na wyspie. Piętaszek codziennie pomagał swojemu przyjacielowi. Polował z nim na zwierzęta. Robinson nauczył go mówić po angielsku, religii chrześcijańskiej i innych rzeczy. W jaki sposób znalazł się u boku Robinsona? Cruzoe uratował go. Pewnego dnia na jego wyspie znaleźli się Karaibowie i urządzili sobie ucztę z ludzkich ciał. Po jakimś czasie znowu się pojawili. Przypłynęli statkiem razem z ich niewolnikami. Mieli stać się ich ofiarom. Robinson nie chciał żeby tego dopuścili. Zaczął ratować ludzi którzy tam byli. Udało mu się uratować tylko Piętaszka, Karaiba który był inny niż jego rówieśnicy. Robinson zaprzyjaźnił się z chłopakiem bardzo szybko. Dał mu imię Piętaszek gdyż akurat w piątek to wszystko się działo.

Mam nadzieję że chociaż trochę pomogłam.
2 3 2
2010-01-21T19:30:47+01:00
Proszę o naj.
Robinson na wyspie próbował przeżyć. Zaprzyjaźnił się z "gościem" z innej wyspy. Ocalił on go przed ludożercami. Jego przyjaciel nazywał się piętaszek imię pochodzi od piątku po angielsku. Robinson zbudował fort na wyspie i walczył z ludożercami w dzień podczas, którego miał pojawić się księżyc w pełnej fazie (pełnia).
Dzięki pomocy poznanemu przyjacielowi wraca do domu.
2 3 2