Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:29:24+01:00
Działania na liczbach ujemnych wykorzystuje się w meteorologii. W meteorologii obliczamy o ile wzrosła lub spadła temperatura np. z -42 20 stopni niżej czyli -42 + 20 = -22, również wykorzystujemy to w księgowości licząc bilans długów np. był dług -200zł a wpłaciliśmy 105 zł czyli -200 +105 = -95 .
1 5 1
2010-01-21T19:29:28+01:00
Przy sumowaniu długów na kartach kredytowych ;]
jak wymyśle jeszcze dam na PW :)
1 5 1