Odpowiedzi

2010-01-21T19:27:55+01:00
A)tak zmieści się
b)nie zmieści się
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:32:38+01:00
A) 20cm = 2dm
1,6dm
3,5 dm
1 dm³ = 1litr

V=a×b×c
V= 2×1,6×3,5
V= 11,2 dm³

czyli 11,2 litra czyli się zmieści

b) 0,3m = 3dm
2 dm
500mm=5dm

V=3×2×5
V=30dm³
Czyli się nie zmieści
1 5 1
2010-01-21T19:41:54+01:00
A)a= 2dm
b1,6dm
c3,5dm
v=2*1,6*3,5 = 11,2 dm³
a) nie zmieści się. ponieważ akwarium ma 11,2 wody jest 15

b)
a=3dm
b=2dm
c=5dm
V=3*2*5 = 30dm³
b) tak. ponieważ akwarium ma 30 a wody jest 15