Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:27:37+01:00
Tak poniewaz widzac cos w telewizji czy slyszac w radiu - są to najczesciej inf subiektywne i sterowane - wyrabiamy sobie taką opinię jaką "Ci wyżej" chcą żebyśmy mieli :)
1 5 1
2010-01-21T19:27:51+01:00
Tak, ponieważ ludzi uzależniają się od telewizji i internetu a tak nie powinno być
2010-01-21T19:33:43+01:00
Zgadzam sie ze stwierdzenie że media to czwarta wladza.Media w życiu człowieka pełnią niezwykle ważną rolę, pozwalając pogłębic naszą wiedzę o świecie. Także chcąc nie chcąc uczestniczą w życiu ludzi, a dokładniej w procesie poznawania przez nich swiata. Wiadomo natomiast, że media są naszym "oknem na świat". One właśnie przetwarzają i dostarczają wiedzę o świecie, dzięki czemu poznajemy innych ludzi, wydarzenia odległe w czasie i w przestrzeni.