Podaj przykład wydarzenia,w którym ktoś pokonał wielkie trudności i osiągnął sukces.Może być to wydarzenie rzeczywiste(historyczne lub współczesne) albo fikcyjne.Jakimi cechami musiał wykazać się bohater przytocznego przez ciebie wydarzenia? 3-4 zdania!!!!!!!! PPPPPPPPiiiiiiiiillllllllllllllnnnnnnnnnneeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:33:42+01:00
Lech Wałęsa- Musiał on pokonac duże trudności zwiazane z pokonaniem komunizmu. Jako zwykły robotnik wszczynał strajki, aby przełamać bariery.
Poniewaz uzyskal pomoc ludzi majacych takie same poglądy udalo mu sie izostal prezydentem. Pozwolilo mu to zwalczyc komunizm. Dzieki temu Pojowa Nagrode Nobla.
1 5 1
2010-01-21T19:37:25+01:00
Uważam że takimi zdolnościami i osobą która zdobyła sławę był Achilles który wykazywał się swoją siłą i zdrowym rozsądkiem , nie bał się śmierci gdyż wiedział że i tak kiedyś umrze . Achilles był mądry i sprytny . podobało mi się to ze zachowywał się jak bohater w wielu momentach . Mimo iż jego celem było stać się sławnym to nie przewidział tego do końca że zginie . Achilles był silny i nie mylił się on i jego matka naprawdę stal się sławny i wielbiony.
4 2 4
2010-01-21T19:53:01+01:00
Jedną z takich postaci może być Leonidas, który ze swoją 300 osobową armią bronił Termopil. Był on wspaniałym dowódcą z nie lepszym wojskiem. Pokonał on kilka tysięcy persów przyczyniając się do zatrzymania Kserksesa na kilka dni. Niestety przez zdradę armia Leonidasa poległa, a on sam jak i całe wojsko odznaczyło się wielką odwagą i siłą walki. Broniąc swoich ziem, rodzin, wolności gotowi byli poświecić życie.
4 4 4