Odpowiedzi

2010-01-21T19:35:17+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:38:10+01:00
Zawsze rano na śniadanie
jadam moje ukochane
płatki owsiane
bo sa zdrowe smakowite
w witaminy sa obfite
wiec ty takze juz o dzis
kupuj platki ,,zdrowy mis,

ja za to dostalam piatke pozdro
1 5 1
2010-01-21T20:06:24+01:00
Tylko teraz najlepszy tort urodzinowy " Tort Gabrysia" , nie jadłam lepszego, anielski smak, boski aromat,rozpływa się w ustach jak najsłodszy kremik, a po pierwszym skosztowaniu już sie chce wiecej ale nigdy nie zadużo najlepszy aromat KOCHAM TEN TORT I POLECAM WSZYSTKIM SŁÓCHAJĄCYM RADIA:)