Odpowiedzi

2010-01-21T19:38:42+01:00
Ateny-38° 00' N
23° 43' E
Antwerpia-51° 13' N
04° 23' E
Barcelona
41°24′ N
2°10′ E
Paryż
48° 52' N
02° 21' E
Antlatyda _______
Los Angeles
34° 03' N
118° 14' W
malbork 54° 02' N
19° 02' E
Montreal
45° 30' N
73° 33' W
Berlin 52° 31' 07 '' N
13° 24' 30'' E
helsinki
60° 10' N
24° 56' E


tyle co wiem to napisałem
2010-01-21T19:42:53+01:00
Ateny 38° 00' N 23° 43' E
antwerpia 51° 13' N 04° 23' E
Barcelona 41°24′ N 2°10′ E
Paryż 48° 52' N 02° 21' E
Antlatyda ???
Los Angeles 34° 03' N 118° 14' W
malbork 54° 02' N 19° 02' E
Montreal 45° 30' N 73° 33' W
Berlin 52° 31' N 13° 24' E
helsinki 60° 10' N 24° 56' E
Tokio 35° 41' N 139° 44' E
Rzym 41° 53' N 12° 29' E
Londyn 51° 30' N 00° 07' W
Meksyk 19° 28' N 99° 09' E
Seul 37° 33' N 126° 59' E
Moskwa 55° 45' N 37° 37' E
Pekin 39° 55' N 116° 23' E
wszystkie leżą na północnym wschodzie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:42:57+01:00
Ateny - 38° 00' N 23° 43' E
antwerpia - 51° 13' N 04° 23' E
Barcelona - 41°24′ N 2°10′ E
Paryż - 48° 52' N 02° 21' E
Antlatyda - ???????
Los Angeles - 34° 03' N 118° 14' W
malbork - 54° 02' N 19° 02' E
Montreal - 45° 30' N 73° 33' W
Berlin - 52° 31' 07 '' N 13° 24' 30'' E
helsinki - 60° 10' N 24° 56' E
Tokio - 35° 41' N 139° 44' E
Rzym - 41° 53' N 12° 29' E
Londyn - 51° 30' N 00° 07' W
Meksyk - 19° 25' 10 '' N 99° 8' 44'' W
Seul - 37° 33' N 126° 59' E
Moskwa - 55° 45' N 37° 37' E
Pekin - 39° 55' N 116° 23' E

łączy je to , że leżą na tej samej szerokości geograficznej N