Odpowiedzi

2010-01-21T19:36:48+01:00
Moja - przydawka, zaimek przymiotny
wspaniała - przymiotnik, przydawka
rodzina - rzeczownik, podmiot gramatyczny
bardzo - przysłowek, przydawka
często - przysłowek, przydawka
spotyka - czasownik (wraz z się tworzy orzeczenie proste)
się zaimek zwrotny,
przy przyimek, ---ok. miejsca
stole rzeczownik, --^^^^^^^
z przyimek,
okazji rzeczownik, okolicznik warunku
świąt rzeczownik, dopełnienie

nie wiem czy 100% dobrze cz zdania ale bez wykresu ciezko :)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:43:18+01:00
Moja

* cz.zdania : przydawka
* cz.mowy : zaimek przymiotny

wspaniała

* cz.zdania : przymiotnik
* cz.mowy : przydawka

rodzina

* cz.zdania : rzeczownik
* cz.mowy : podmiot gramatyczny

bardzo

* cz.zdania : przysłowek
* cz.mowy : przydawka

często

* cz.zdania : przysłowek
* cz.mowy : przydawka

spotyka

* cz.zdania : czasownik
* cz.mowy : orzeczenie proste
się

* cz.zdania : dopełnienie
* cz.mowy : zaimek zwrotny

przy

* cz.zdania :
* cz.mowy : przyimek

stole

* cz.zdania : podmiot
* cz.mowy : rzeczownik

z

* cz.zdania : okolicznik
* cz.mowy : przyimek

okazji

* cz.zdania : rzeczownik
* cz.mowy : okolicznik warunku

świąt

* cz.zdania : rzeczownik,
* cz.mowy : dopełnienie

Pozdrawiam :):)
1 1 1