Odpowiedzi

2010-01-21T19:44:20+01:00
Dla chrześcijan jest synem bożym, dla muzułmanów zdawałoby się tylko prorokiem
19 4 19
2010-01-21T19:44:31+01:00
Jezus jest dla muzułmanów prorokiem tak, jak Muhammad, tylko wcześniejszym i mniej ważnym.

Dla wielu chrześcijan Jezus jest Zbawicielem i Mesjaszem, który oddał za nas swoje życie, aby pokonać grzech i szatana
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
  • JuHa
  • Początkujący
2010-01-21T19:44:56+01:00
Dla chrześcijan Jezus jest zbawicielem i Synem Bożym.
Dla muzułmanów jest prorokiem, nauczycielem...
42 4 42