Odpowiedzi

2010-01-21T19:47:42+01:00
A= dłuższy bok
b= krótszy bok
b=a-2,2cm

obwód=2a+2b
54=2a+2(a-2,2)
54=2a+2a-4,4
4a=58,4
a=58,4:4
a=14,6cm

b=a-2,2cm=14,6-2,2=12,4cm

spr.2×14,6+2×12,4=29,2+24,8=54
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:47:53+01:00
X - bok I
x+ 2,2 = bok II
54 odwód
obwód to bok II , bok II, bok I, bok I
2*x + 2 * (x+2,2) = 54
2x+2x + 4,4 = 54
4x= 54-4,4
4x= 49,6 / 4
x=12,4


odp. boki wynosza 12,4 cm oraz 14,6 cm.
1 5 1
2010-01-21T20:05:24+01:00
X + x + 2,2 + x + x + 2,2=54
4x + 4,4=54
4x=54-4,4
4x=49,6 /:4
x= 12,4

x+2,2= 12,4 + 2,2= 14,6
sprawdzenie:
12,4 + 12,4 + 2,2 + 12,4 + 12,4 + 2,2=54

Jeden bok równoległoboku wynosi 12,4 cm a drugi 14,6.
1 5 1