Grupa zwierząt wielokomórowych, które nie mają kręgosłupa, wykazująca olbrzymią różnorodność budowy i trybu życia. Jej przedstawiciele należą do zwierząt zmiennocieplnych. - Proszę o podanie nazwy grupy zwierząt oraz 3 przedstawicieli. Z góry dziękuję.

3

Odpowiedzi

2010-01-21T19:51:00+01:00
Wiem, ze to są bezkręgowce,
ale zapomniałam przedstawicieli :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:52:44+01:00
Bezkręgowce - mięczaki, skorupiaki, owady
2010-01-21T19:55:19+01:00
Np. Bezkręgowce- zwierzęta, które nie posiadają kręgosłupa i szkoeletu osiowego .