Odpowiedzi

2010-01-21T19:53:22+01:00
-gasić światło, gdy nie ma cie w pomieszczeniu
-zainwestować w żarówki energooszczędne
-nie zostawiać podpiętej ładowarki do np.telefonu, gdy się nie ładuje,
-wyłańczać wszystko z prądu przed wyjściem
-nie siedzieć przed TV całymi dniami
-wyłączyć komputer :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:29:19+01:00
Aby ograniczyć zużycie energii w domu i w szkole należy:
DOM:
- Urządzenia elektryczne wyłączać z prądu w momencie gdy nie są używane ( nie zostawiać na czuwaniu, np.telewizor, wieża, radio,głośniki itp.)
- Wyłączać światło w pomieszczeniach, w których nikt nie przebywa
- Używać żarówek energooszczędnych
- Wyłączać sprzęt RTV gdy ich nie używamy

SZKOŁA:
- Gasić światła na korytarzach (w dzień i tak widać)
- Gasić światła przy wychodzeniu z klas