Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T20:02:17+01:00
P = 408 cm²
a = 17 cm
b = 26 cm

h wynosi Pole podzielone przez a .
Wysokość 1 :
408 cm² : 17 = 24
Wysokość 2 :
408 cm² : 26 = 15 i 18/26
Odp.H1 = 24 , h2 = 15 i 18/26 .
/ - znak dzielenia czyli kr.ułamkowej .
2010-01-21T20:04:38+01:00
P=a*h więc h=P:a
P=408
a=17
b=26
h1=408:17=24
h2=408:26=15 i 9/13
Odp. Jedna wysokość ma długość 24cm, a druga 15 i 9/13cm.