Odpowiedzi

2010-01-21T19:55:08+01:00
Unowocześnienie przemysłu - zamiana ludzi na maszyny
kryzysy gospodarcze
nieodpowiedznie wykształcenie
wyż demograficzny
lenistwo
brak funduszy


Pozdrowienia :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:55:40+01:00
A) wyż demograficzny
b) zwolnienia pracowników
c) zastosowanie nowoczesnych technologii i urządzeń
d) wysokie koszty tworzenia nowych miejsc pracy np. składki na ZUS